Mogis stalker

tja bitches det är Gothenbourg aka Viktoria aka Mogis stalker här.

jag hittade lite dagböcker i några lådor så jag tänkte skriva ner så ni får läsa lite om mitt liv i Paris.

22/6 - 01 Torsdag
"chacha, idag har jag vart och ätit glass, visste ni att dem har fått tillbaka nougatsåsen?
alltså shit vad glad vi blev. vi ägnade oss åt att ta en sväng om med ägaren, självfallet gav vi honom en kyss på hans feta,håriga, finniga kind också. mys.

efter det gick jag ner till anton, eller jag stod utanför hans fönster och kollade in på honom.
det är när allt är som sämst jag går till honom, det är verkligen ingen som förstår mig.
jag hoppas jag vågar prata med honom någon gång."

som ni ser var jag en fjortis redan då, och glöm inte att JAG uppfann "chacha"
krillebooi är så wb, seriöst.

nu ska jag ta på mig min nya chanel och gå ner på stan där jag ska träffa kikki danielsson, avundsjuka? trodde väll det.

toodels / mogis stalker


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAHAAAHAAHAHAHAHAHAHAHA!

2010-02-27 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0